Domowy pomysł na prezent

Mam dla was dziś pomysł, a w zasadzie bardziej inspirację do przygotowania domowego upominku bądź też pysznego śniadania do użytku własnego. Bardzo prosta, ale efektowna, oraz pyszna sprawa. Nie wymaga od nas wielkiego wysiłku, a jedynie odrobiny kreatywności co wpakować do środka. Jesli chodzi o czasochłonność to jest to 3/10. Chciałoby się rzecz ideał, w dodatku od serca i sprawi radość nie jednej bliskiej osobie. Moje egzemplarze powędrowały w ręce, które dobrze się nimi zaopiekują i nie pozwolą za długo stać w całości. A o czym mowa ? O domowym musli. Zapraszam do odwzorowania w domowym zaciszu, jest to pomysł bardzo dowolny, gdyż jego dokładny skład możecie dopasować, do siebie bądź osobowy obdarowywanej. Wszystko w Waszych rękach (dosłownie).

Do dzieła !

Czego użyłam ja :


  • płatki owsiane 
  • płatki żytnie pełnoziarniste
  • rodzynki jumbo 
  • żurawina 
  • dynia 
  • słonecznik
  • siemię lniane
  • cynamon 
Skład oraz proporcję to bardzo luźna sprawa. Np. 4 szklanki płatków, 1 szklanka w sumie dyni, słonecznika, siemienia, oraz 1-1/5 szkl. suszonych owoców i gotowe ! 

Nic nowego, ani odkrywczego, ale myślę, że nie docenionego dlatego postanowiłam się tym podzielić :)!





 Do mojej paczki powędrowało jeszcze masło orzechowe, ozdobione słoiki wstążką, oraz laskami cynamonu i ready !

Ps. Chwalcie się sowimi pomysłami na domowe prezenty i dajcie znać jak podoba wam się taka alternatywa dla w pełni kupionych produktów !

Pozdrawiam





Komentarze